Selamat Datang ke blog SK Beringis, Papar, Sabah. Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog kami. Semoga hari anda sentiasa ceria dan bahagia. Jumpa lagi!

Jumaat, 21 September 2012

Majlis Penutupan Merdeka Raya

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia.

Alhamdulilah, pada 21 September 2012 Sk Beringis telah berjaya mengadakan Majlis Penutupan Merdeka Raya. Suasana pada majlis tersebut sangat meriah kerana para pelajar SK Beringis hadir dengan lengkap berpakaian Hari Raya. Majlis lebih meriah apabila terdapat banyak hadiah yang disediakan untuk para pelajar yang mengambil bahagian dalam pertandingan-pertandingan yang telah dijalankan sempena Hari Kemerdekaan dan Sambutan Hari Raya.

Antara pertandingan yang telah diadakan adalah Pertandingan Mencipta Kad Merdeka Raya, Pertandingan Takbir Raya, Pertandingan Mewarna Logo 1 Malaysia, Pertandingan Memperagakan Pakaian Tradisional, dan banyak lagi.

Selain itu, penyampaian hadiah bagi aktiviti Minggu Koakademik turut dilaksanakan bersama. Sekalung tahniah pihak SK Beringis ucapkan kepada semua anak-anak didik yang telah menerima penghargaan. Semoga tidak jemu dan terus berusaha untuk kekal aktif melibatkan diri dalam aktiviti yang dijalankan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan