Selamat Datang ke blog SK Beringis, Papar, Sabah. Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog kami. Semoga hari anda sentiasa ceria dan bahagia. Jumpa lagi!

Sabtu, 8 September 2012

Selamat berjuang buat calon UPSR 2012


Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia.

Alhamdulilah, kita sudah pun di bulan syawal yang mulia. Sebelum kita bercuti sempena Hari Raya Aidilfitri 16 Ogos hingga 26 Ogos, satu majlis penyerahan modul UPSR 2012 telah diadakan untuk memastikan calon-calon UPSR SK Beringis mampu mengekalkan momentum persediaan diri walaupun sedang bercuti panjang. Majlis terbut telah disempurnakan oleh Guru Besar SK Beringis, Puan Mastia Hj Johari.







Dan pada hari khamis malam Jumaat yang lalu (6 September 2012) majlis solat berjemaah dan solat hajat telah selamat diadakan di Masjid Beringis bagi mengiringi perjuangan calon-calon UPSR 2012. Majlis juga disertai oleh ibu bapa yang sudi meluangkan masa bersama-sama warga pendidik dan kakitangan SK Beringis yang lain. Semoga berkat usaha dan tawakkal kepada Allah, calon-calon UPSR 2012 akan menghadapi peperiksaan dengan tenang dan cemerlang. Insyaallah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan